Lejemål B

Om lejemålet

Lejemål B er placeret på 3. sal med primær ankomst fra Forbundshusets sydlige ende, indeholdende en trappe og to elevatorer. Lejemålet har yderligere adgang til to trappekerner, hvoraf den nordligste deles med lejemål A via. et fælles adgangsareal.

Garderobeplads findes både i forbindelse med den primære ankomst samt i lejemålets gennemlyste opholdsområde i tekøkkenet.

Lejemålet indeholder fem toiletbåse med adgang til håndvaske i forrum, herudover et handikaptoilet samt et toilet med bad – dvs. syv toiletter i alt.

Udover adgang til Forbundshusets mødecenter, findes der i dette lejemål tre rum, der kan benyttes som enten møderum eller kontorer.

De mange store vinduespartier giver i kombination med lejemålets smalle aflange udformning nogle fine gennemlyste rum, der med skillevægge nemt kan opdeles i mindre områder.

Etage

3. sal Syd

Kvadratmeter

1126 kvm

Maks. antal arbejdsstationer

105 Arbejdsstationer

Kontorer / mødelokaler i grundpakke

2 x 8-10 personer / kontor
1 x 6-8 personer / kontor
Samt adgang til mødelokaler i fælles mødecenter.

Tekøkken

1 inkl. område til ophold

Toiletter

7 - heraf 1 HC-toilet

Badefaciliteter

1 baderum i eget lejemål og adgang til fælles badefaciliteter i stueetage (nord) samt på 1. sal (syd).

Printrum

1 - ca. 5,5 kvm

Rengøringsrum

1 - ca. 4,5 kvm

Garderobe

Som bøjlestang mellem gipsvinger.

Udeareal

Der er adgang til fælles udeareal på 2. sal.